Deze video is al oud. Hij is volgens mij uit de tijd, dat Steve Jobs net terug was bij Apple. Dus ergens in 1997. Hier legt hij uit wat marketing is voor een groep software ontwikkelaars. Hoe je ook over hem denkt: de man kan spreken. En al in deze tijd legt hij duidelijk uit hoe hij kijkt naar marketing: “Marketing is about values”, begint hij. In deze paar minuten gebruikt het hij woorden, die je normaal niet hoort in branding-bijeenkomsten: values, core of the company and: soul. De laatste Keynotes heeft Jobs uitgelegd dat Apple een goede kruising nastreeft tussen technologie en de “social sciences”. Maar al in 1997…
-
-
Eeuwige schande van je eerste online naam
Je eerste online naam was een alias - maar die gewoonte is vrijwel verdwenen. Wat blijft is het plezier om de vreemde namen.
-
Rep.licants.org : Bevrijd jezelf van sociale netwerk-druk
Rep.licants.org : Bevrijd jezelf van sociale netwerk-druk
-
Primeur: improv via social media – YouCtrlUs
Improvisatie cabaret draait om interactie met de zaal: vraag om een onderwerp, een favoriete film, soort muziek en maak daar vervolgens een item van. En die interactie moet snel – dan is het effect van een verrassende vondst het grootste. Mier is een cabaret duo, dat improv al meer dan 12 jaar heeft gedaan bij zo’n 1100 bijeenkomsten. Na zoveel jaar is het belangrijk om te blijven innoveren (routine en improv gaan niet lekker samen). Hierdoor ontstond de gedachte : Improv via social media – zou dat werken? Erik Kuperus, het ene deel van het duo, wilde dit al jaren, maar het was lang niet mogelijk – door de traagheid…