In de loop der tijd hebben we diverse artikelen geschreven over interim marketing management. Dat wekt soms interesse, zowel van opdrachtgevers als interim managers. Of er niet een samenvatting was. (want laten we toegeven: dat scrollen door een website is o zo vermoeiend). Daarom, en omdat we gevleid waren natuurlijk, hebben we ze voor de geïnteresseerden bij elkaar gezet.
Voor opdrachtgevers:
- 10 manieren om het meest uit je interim manager te halen
Tips voor opdrachtgevers waardoor ze nóg meer plezier krijgen van hun interim collega. - Randverschijnselen bij een nieuw interim project
Als een interimmer begint bij je bedrijf, zijn er dingen die geregeld moeten worden. Net als bij een gewone manager, maar met een twist. Dit artikel geeft een inkijkje.
Voor interim marketing managers:
- FAQ voor de interim marketing manager
Vragen die aankomende interim managers stellen en mijn antwoorden. - Interim marketing bureaus en – sites overzicht
Informatie over goede interim bureaus en sites voor interim opdrachten.(regelmatig ge update) - Hoe een interim bureau mij belde
Een acquisitie gesprek voor een interim manager, zoals het echt gebeurt. Ja, het komt voor dat het er zo plat aan toegaat. Twee halen, één betalen – dat niveau. Het klinkt misschien grappig, maar het is een onderdeel van de realiteit. - Hulp voor de gekooide interim manager
Interim manager zijn klinkt leuk, zeker als je vanuit huis kan werken. (dit is een pré-Corona artikel). Een kijk met knipoog op wat een interimmer zelf moet aanvullen, wil het werk leuk zijn en blijven. - Een interim opdracht afronden
Nooit leuk, maar een noodzakelijk onderdeel: je neemt afscheid van “jouw” mensen en jouw bedrijf waar je zoveel hebt meegemaakt. Ze gaan door zonder jou – en dat is goed. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Alsof je vrijwillig met pensioen gaat – om vrij snel daarna opnieuw weer ergens te beginnen.