Sinds begin van deze week prijkt er op de site van Marketingfacts onder de kop M!Academy een nieuwe opleiding: de “cursus introductie internet marketing”.
Je raadt het misschien al : yours truly is hiervoor als opleider verantwoordelijk, samen met Michiel van de Watering van Accountable Marketing.
Meer partners, meer fun
We zijn blij om nu naast NewPeople ook M!Academy als partner te hebben.
Dat komt niet alleen omdat ik daar al tijden met veel plezier een bescheiden bijdrage lever aan het blog. Het komt ook omdat het erg leuk is om met leuke mensen als Martiza te werken, die hier de touwtjes stevig in handen heeft. En het is natuurlijk leuk om te zien dat meerdere partners met je samen willen werken, zeker.
Wat is het onderwerp van de cursus ?
Het idee van Martiza was om een “rondje langs de interactieve velden” te maken. Waardoor iedereen die op de hoogte wil zijn van de betekenis en voordelen van de nieuwste tak van marketing. We hebben als doel dat de deelnemers binnen een dag op de hoogte zijn van de belangrijkste punten en instrumenten van internet marketing.
Voor wie is de cursus bedoeld?
Marketing managers, marketeers; product managers, channel managers, formulemanagers, executives, ondernemers en iedereen die in de breedte meer wil weten over internet marketing. Minimale kennis van de basisbegrippen van marketing en surfervaring is noodzakelijk.
En nog meer…
We gaan ook nog een tweede opleiding verzorgen voor M!Academy, die 5 dagen gaat duren, start in begin 2009 en die bedoeld is om marketing managers en senior marketeers echt te laten werken met internet marketing. Resultaat moet hierbij zijn, dat de deelnemers aan het einde van de opleiding een goed internet marketingplan hebben voor hun eigen organisatie.
Ask For The Business
Dus: kom naar een van de opleidingen: Schrijf je in! Of stuur een van je collega’s en verspreid het goede nieuws.
Lijkt mij leuk je een keer live te zien ;-D
Eén reactie
Jeroen Bakker
Een mooie samenwerking Ewout! Ziet er erg goed uit.
Nu nog een samenwerking met één van de ‘oude’ marketinginstituten. Zou ze erg goed staan als ze de nieuwe ontwikkelingen zouden omarmen en zouden aanhaken 🙂