Via Linkedin kreeg ik een tweet binnen over de onderstaande actie: mensen die nietsvermoedend twitterden dat ze met de KLM vlogen, kregen van de KLM een kleine passende verrassing aangeboden. Dit om de verveling van het wachten in de terminal te verminderen. Zoals wel vaker is deze sympathieke en leuke social media-actie bedacht door Boondoggle.
Leuke actie, die nu nog mogelijk is nu nog geen 5% van de bevolking op Twitter is. Maar mij hoor je niet klagen- ik vlieg binnenkort namelijk 😉
2 reacties
Erik van Roekel
Ewout helaas is de aktie inmiddels teneinde dus of jij verrast gaat worden 😉 Op http://www.marketingfacts.nl/berichten/20101207_klm_surprise_how_happiness_spread_video/ nog wat achtergrond info over de campagne heb klm wat vragen gesteld.
Ewout Wolff
Hai Erik, bedankt voor de waarschuwing. Ik had trouwens niet gezien dat je ook aan deze campagne aandacht had geschonken op Marketingfacts.