Sinds de opkomst van het web in 1993 helpen we organisaties met het internet/digital.
Dit betekent dat we de meeste zaken die we adviseren, zelf hebben meegemaakt in de praktijk.
Wat wij veroorzaken bij onze klanten
Begrijpen van de verandering – educatie van je eigen mensen is krachtiger dan welke adviseur ook
Vertalen naar je bedrijfsprocessen – zien welke voordelen en nadelen er zijn aan de verandering
Realiseren van de verandering – voordoen/meedoen is soms de beste manier van kennisoverdracht en voor het resultaat.
Hoe we dit doen
Strategie – zodat “digital” logisch past bij de richting van het bedrijf en geen doel op zich.
Digitale transformatie/verandering – zodat er belangrijke bedrijfsprocessen aangepast worden om verder te gaan.
Duiden van nieuwe ontwikkelingen – zodat je kan anticiperen op verrassingen, in plaats van een continue zorg.
Digital marketing en E-commerce – weten wat werkelijk werkt, kost en oplevert.
Digital/Data voor Lead management – laten inzien dat en hoe dit eeuwenoude proces anders kan met data/digital.